Outer space

Fan vad jag är social mitt i min asociala vecka. Igår var jag på stan hela dagen, men det räknas nästan inte eftersom jag hjälpte en krasslig kompis att köpa kläder. Middag och bio ivkäll räknas inte heller egenligen eftersom det är för att muntra upp en mamma som har panikdeppen i halsen. Hon dillar på om midsommar som är jätteviktig för henne och inte viktig för resten av familjen. Jag är mer peppad för midsommardagen som ska firas som tjej med andra tjejer. Vitt vin och picknick och Sex and the city filmen. I´m a GIIIIIIIRL! Tänk om jag skulle ha på mig tjejkläder också?
Men resten av veckan har jag varit min lära trogen. Det har varit jag och ett helt nytt pussel som umgåtts till största delen. Imorgon är det jobb igen. Ska beta av de få pass som är kvar innan semester med allt vad det innebär. Det rä fan inte många kvar. Det är nästan så att jag vill räkna dem men då är jag för lat för att kliva upp. Igår satt jag på balkongen i fem timmar och läste om en blind dvärg på 1800-talet som kunde läsa tankar. Låter skumt men den var fan asbra. Fick ha ordboken med ut också eftersom språket i boken var brilljant. Sådant gillar jag. Ge mig fler utmaningar.
Ja...jag har ju faktiskt umgåtts mer också. På fredagkväll låg jag och tänkte bara kika på rörliga bilder då en gammal barndomskompis ringde och ville ha med mig ut på krogen. Jag hoppade i strumpbyxorna och drog iväg. Det blev schalgerklubben. Hör och häpna, men jag hade roligt. Två i tjejgänget hade som bestämt sig för att hitta något fint att vila ögonen på och de var skönt desperata hela aftonen. Jag fick en ny bekant som var en rolig skogsarbetare jag utmanade i fuldans hela aftonen. Hans chef var också där oah han hade i stort sett sex med allt som rörde sig på dansgolvet. Jag höll på att garva ihjäl mig. Sedan försökte en pojke impa på mig genom att berätta att han var någon elitseriehockeyspelares lillebror. Behöver jag tillägga att det gick åt fanders för honom? I slutänden var det jag som fick med mig alla brudar hem för natten. Jag vann!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0