Dave Sunday

Min kakraktär i rollspelet som påbörjades idag. När slutmusiken ebbat ut  satt samtliga spelare med en flin på läpparna och kunde komma överens att det var GRYYYYYMT roligt. Lovade som själva satan. Trixet ligger i att inte sitta i mjuk soffa så att folk kan gosa ner sig. Det är pinnstolar som is the shit. Sen ska vi kanske börja använda...vahettere...fudgetärningar...alltså...inte tärningar gjorda av fudge även om det vore lite gott. Snarare ett regelsystem där man använder tärningar som heter fudge..eller..regelsystem som heter fugde för man använder en viss typ av tärningar eller något ditåt. Jag har alltid mest koll på vad jag skriver om. PAX!
Imorgon ska jag i alla fall upp bright and early för att träffa mäklare och köpare redan klockan 8. Weehoo. Sen plocka ner och ta adjö till de fina star wars tavorna som skall återlämnas till storebror. De var fina när de hängde här och vi har delat många bra stunder ihop men nu är det dags att göra slut. Nu vankas det film här och jag vägrar berätta vilken och sen ska jag fan sova.
Rokk onn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0