nu får det vara nog

Mina jävla grannar ( den manliga i paret) skriker som en satans blådåre med jämna mellanrum. När jag har hört dom (och andra som varit här, för de går fan inte att missa) så har vi funderat lite på vad man ska göra. Tänkbara scenarion är 1: han dänger henne för han är en kuklös dumjävel som förtjänar att kasteras och sedan dödas. 2: de bara bråkar så. Hon retar honom med lägre röst som vi inte hör och han skriker tillbaka. 3: de bara är så och har sedan jävligt bra make-up sex efter alla känslor svallat färdigt. Nu råkar jag tro mest på nummer ett och är jävligt less på att han ska gå an som den idiot han verkar vara. Även om det skulle vara hon som "retas" så skiter jag fullständigt i det. Han ska fan inte vråla. Så nu åker den lapp jag pratat om med en vän om upp. En varning om att vi är många som hör dem och att vi är trötta på skriket. Slutar de inte så kommer det att ringas till polisen. Allt för att få det där satans aset att hålla käften. TRÖTT!!!!! Man ska vara snäll annars dödar jag dom omedelbart. Morrar!! Fan..jag är upprörd.
Måste spela jävligt arg musik nu.....svinsatans högt. Goddamnit!

Kommentarer
Postat av: znooks

Det låter poänglöst att kastrera en kuklös stackare. Hugg hellre händerna av honom!

2008-03-25 @ 21:56:38
URL: http://znooks.blogg.se
Postat av: bio

>Hugg hellre händerna av honom!

2008-03-25 @ 22:23:17
Postat av: bio

uhhmm??? vad hände nu då....ha ha...

"Hugg hellre händerna av honom!"

Bättre å göra en "Rambo" då skriker han inte mer ;) :P

2008-03-25 @ 22:25:25
Postat av: Jola

Slit upp lägenhetsdörren och tryck: Fram, ned, framned och slag. Shooryuuken!

2008-03-25 @ 23:44:33
Postat av: Mr_Jim

Låter bra att lappen äntligen kommer upp, skriv gärna reaktionerna. GLöm inte att skriva på lappen vilken lägenhet du menar :)

2008-03-26 @ 02:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0