Ond påsk!!

Japp. Så är den här igen. Högtiden då vi firar...öhh...hönan? Ägget?..och framför allt; vilket som kom först. Tanten har fan pyntat idag dessutom. Köpte fina Stockholmska fjädrar i Nynäshamn. Svarta, vita och lila. Metal som fan. Varför måste allt vara gult när vi firar påsk? Det är inte min favvofärg..men å andra sidan är ingen färg det egentligen. Dagens tema är (förutom påskhelvetet) min träningsvärk. Satte av för att träna bodycombat idag och gav min arma kropp en chock och använde muskler den inte visste den hade. Kunde knappt ta mig ur sängen i morse. Dels berodde det ju på en infektion/inflammation i min arm som bara jävlas. Det är säkert ALS så jag vägrar gå till en läkare. Vad riktigt är skillnaden mellan infektion och inflammation? Jag förväntar mig genast ett rappt och uttömmande svar. Idag kan kan knappt knappra på tangentbordet för då måste jag röra på ryggen ever so slightly. Men det är sköööönt. Hejja tanten. Hur ska det firas denna påsk då? Förmodligen blir det bärandes av massa katonger och backar. Ska jävlar i mig tömma det där jävla satans garaget i helgen OCH städa ur det och stänga dörren forever and ever. Ska även städa ur rum som går att stänga för att bli av med dem. Sen ska vi till stugan och grilla. Sköna stugan där pappa finns. Idag är en peppdag och nu ska jag ut och röra mig i solen medan den behagar skina. Sista ämnet är Emmans hjärndöda hjärna. Hittade varken mina skor eller min väska igår och börjar genast fundera vem som vart in och stulit av mig. Logik? Njaeh..inte mycket. Det tog väl kanske 15 minuters letande och lika lång tid av svordomsväsande innan jag kom på att de finns på annan adress. Ska hämtas imorgon. Såja lilla hjärnan. Häng med nu.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hehe, nice blogg. Schysst inställning osv.

2008-03-28 @ 16:14:47
URL: http://www.uselblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0