get a weapon

Snart är det fan i min själ färdigt på gamla adressen. Ska snart dit och städa med lillebror och göra färdigt. Lämna nycklar och helvete bakom. Påbörjade fakiskt städninen redan förra veckan så det värsta är gjort. Jag hatar att städa badrum och avfrosta frysar, men det var lite underhållande. Satt på golvet i köket utan några möbler och fikade frukost och tittade på när vattent ploppade ochisen knakade. Lättroad som jag är. Denna helg har det jobbats ute i stugan. Nu har den säsongen börjat också, men mest troligt blir det att vara kvar i stan i helgen eftersom jag jobbar. Igår fick jag en mycket tillfredsställande upplevelse i form av destruktivitet. Har ägt några köksstolar som har en benägenhet att falla i atomer när man ska sitta på dem. Nu har jag skaffat nya så dessa fick smaka på kofoten. GAAAHHH!!!. Gick bärsärk ute på gräsmattan. Herrejävlar så skönt. Sen återigen en resa till återvinningscentralen med en satans massa gval som jag dragit på mig genom åren. Jag hittade en banankartong med sladdar. Allt åkte. Mouahahah!! Tre datorer åkte också. och och och...nä fy fan....varför tar jag upp så mycket cyberspace med mitt trams? F´låt mig. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0