A livin´hell

De dagar jag inte har hjärnverksamhet nog för att komma på en rubrik som stämmer till texten så slängs i regel winamp på och den låt som spelas får bli rubrik. Nu vet ni min allra djupaste hemligaste hemlis. Måste skaffa en ny hemlis. Jag kan bjuda på en till hemlis. Igår satt jag och TOK sjöng till låten in excelsius deo bara för att jag kände att stämman i refrängen var så skön att få till perfekt. Ingen kommer någonsin att få höra om det inte blir av misstag. Lätt hänt. Plottrade runt och tjaffsade fram ljulshit igår också. Det blev ganska mysigt och de tomtejävlar jag inte ville veta av fick göra djupdykning ner i sopsäcken som alltid när jag städar och donar. Idag var jag världens bästa Emma och jobbade extra på jobbet..eller...jag var halvbra. Snäll som jobbade extra men kass som knappt kunde hålla mig vaken på passet. Huj vad jag fick kämpa men nätterna är fyllda av annan tankeverksamhet att somna blir sekundärt. Tids nog kommer jag att slockna ändå.
Måste bara slänga en jävla doja på umeå kommun som buttfuckar sina anställda. Fick lönebesked idag där det skulle utbetalas sista månadens ob-tillägg och oanvända semesterdagar skulle också komma i slantar. Vad fick jag?! Inte en enda spänn. Detta skall överklagas. Det ska de ha jävligt klart för sig.
Annat att göra nu.
Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0