dessa satans rubriker

Dagen blev ju helt jävla bakåfram. Skulle vara en hurtbulle och simma efter avklarat jobbpass i morse. Det gjorde jag också Simmade som en liten räkodlare i en timme. Bastade lääääänge. Men sedan tog orken slut. Höll på att tippa av cykeln på väg hem. Yr i bollen och trött som fan. John Blund drog våldsamt i ögonlocken på mig. Kom hem och la mig för att vila en aning. Sådant brukar alltid ha asbra resultat. Somnade som en dumjävel och vaknade klockan 14.. YEEHAA!! Kan inte riktigt påstå att jag direkt vaknade upp sedan heller. Dråsade runt i mitt hem och kikade på saker jag äger som står på olika ställen. Funderade på att byta plats på några och kanske skrapa bort damm från andra men inte mycket av det ajg täntke blev verkligen av. En kanna av Kristers mörkrostade kaffe senare blev jag lite piggare och finner plötsligt mig själv i en situation då jag sorterar i mina gardiner. Jag är en skum jänta. Varför gör jag sådant? Blev det finare efteråt? Det är som den ständiga frågan varför det blir fint när man krattar. Gardinerna i den stora kistan än i alla fulla fall fint vikta nu. Jag har fått fast 12 pusselbitar på mitt pussel och jag har läst ut två böcker. Nu vill jag sjunga dig milda sånger var som träffsäker på något vis. Intetsägande med träffsäker. Jag kan känna lukten i den yngre kvinnans hus nästan.
Nu är planen att ta reda på vad som gick fel idag. Inte kan jag ha blivit så utmattad av att simma en timme? Jag gled ju mest runt och såg vacker ut. Vissa var helt galna där. De tog upp massvis med plats. De guppade upp och ner med huvudet och frustade som kåta tjurar. Inte vackert alls. De vevade på med armarna för att simma tokfort och plaskade hejvilt. Detta orsakade svallvågor som jag satte i näsan och kraxade själv ett tag. Så är det att simma. Men jag har redan träningsvärk i stjärten så det är positivt också. Kanske jag ska basta lite kortare stund nästa gång för att inte bli trött. Jag var så knäckt som man kunde bli då man var liten och lekte säl eller sjöjungfru i flera jävlar timmar som liten på badhuset. På den tiden då det kostade två (TVÅ!) kronor inträde och en piggelin kostade en femma. Sju kronor och dagen var gjord. Nä...det är dags för Link att svinga sitt svärd igen. Ingen mer träning idag. Inte ens en promenad. No way!

Kommentarer
Postat av: znooks

Två kronor? Var det typ grannens badtunna i Nördis?

2008-11-12 @ 22:52:09
URL: http://znooks.blogg.se/
Postat av: znooks

Två kronor? Var det typ grannens badtunna i Nördis?

2008-11-12 @ 22:57:28
URL: http://znooks.blogg.se/
Postat av: Mr_Jim

Jag skullle rekommendera ordentligt intag av föda och vätska. Gärna i samband med just bastun och simmet, före och efter. Speciellt efter om du bastar toklänge. Det du beskriver låter inte speciellt sunt. Fast följdfrågan blir väl, sover du ordentligt på nätterna? Gör du inte det har du ju svar på din trötthet, kanske? Kramar från nydala.

2008-11-13 @ 11:52:06
Postat av: Emman

Idan: Haha...vet hut jäntsnyta! Jag är äldre än dig och på MIN tid så kostade det inte mer. Så det så. Du borde dessutom finnas tillgänglig för mig dagar som idag typ då jag är på skolan hela dagen och inte har något att göra. Nästa gång ska jag ta med min mobil och höra av mig...kanske. =)



Jimmypojken:Svaret är nixpix. Sover som en kratta och drömmer om zombies och annat våldsamt. Jag är skumt nog inte helt paralyserad av skräck. Som vanligt (i drömmen) så har jag varit med om det förut och vet hur man ska göra för att överleva. Men ja..för mat äter jag som en häst. Två gånger om dagen minst och massa frukt och sådant. Jag är halvduktig.=)

2008-11-13 @ 16:47:25
Postat av: znooks

Meeeen, min kommentar syntes inte igår så jag skickade den igen. Den syntes inte då heller. Nu syns båda. PINSAMT. Du borde ha hört av dig! Jag träffar aldrig folk längre. Skulle kanske vara nyttigt att göra det. Om man nu ska räkna dig som folk.

2008-11-13 @ 17:05:39
Postat av: Emman

JÄmorns. JAg borde kanske ta bort en men jag ids inte. Roligt även att vi diskuterar här och inte på msn eller annat forum. Änyway...jag är lätt folk och jag är kul att vara med. Jag kan nästan lova, som nu...jag ska ta en promenad för att känna mig nyttig och sen typ..lägga pussel.

2008-11-13 @ 17:41:35
Postat av: znooks

Jag vill våldgästa. Jag är bäst på pussel. Men jag måste plugga inför ett böginarium som vi har imorrn. Sen måste jag köpa godis också, eftersom vi ska ragga fjortisar efter lunch. Kanske blir det mitt livs pinsammaste ögonblick. Skojsigt.

2008-11-13 @ 17:49:29
Postat av: Emman

Idan: Ja! JAg kommer att vara på skolen även imorgon. Ganska tidigt är jag dock rädd. De har så skumma lektioner nuförtin.

2008-11-13 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0