nightmare on my street

Oj! Egentligne är jag lite imponerad av mig själv och vill ta patent. Då jag misstänker att detta är på tok för omständigt så delger jag er mitt senaste mardrömsalster.
Drömmer om att två unga tjejer köper en docka som är lik onda tjejen i Ringu...ni vet. Dockan levereas inlindad i plast och sedan en stor matta på det. Otroligt verklighetstrogen. Tjejerna lindar upp sitt "paket" och är nöja med dockan för hon ser läbbig ut. Vita ögon och så. En snabb drömsekvens så använder ena tjejen dockan som en buktalar docka och då är den helt täckt i blod. Snart upptäcker flickorna i alla fall att de är avskärmade från verkligheten de trodde de tillhörde. Avskärmade av en genomskinlig plastpresenning. De försöker komma igenom men den är för stark.  Sedan är jag en av spöktjejerna och har sex med en kille. Han har egentligen sex med sin tjej men jag är där (osynlig) och gör allting mycket bättre innan hon hinner röra honom).  En tjej får snart panik och vill nå sin mamma. Hon slår vilt med händerna mot sin mamma. Hon skriker och gråter, men hon når inte fram på grund av presenningen. I verklignheten vänder sig mamma om och upptäcker att väggen buktar helt plötsligt ut mot henne och hon skriker högt. Allt detta är akompanjerat av skräckfilmsljud och musik. Komponerat av undertecknad själv i drömtillstånd. När jag vaknar är jag inte rädd..eller först är jag det på grund av mammans ansiktsutryck men sedan blir jag mer faschinerad av detaljrikedommen i tidigare sekvenser. Den som innefattar naket objekt av manlig art. Japp. Jag tror att han är brodern Stakehaouse i true blood. Jag får den känslan i alla fall. Jag tror ändå att manus till hygglig skräckfilm finns inbäddat här.

Kommentarer
Postat av: Sofia H

Låter fan bra! Borde skicka in manuset till... Ja, vart fan skickar man sånt?

2008-11-17 @ 12:18:18
Postat av: Emman

Sofia: HAde jag vetat hade det redan varit på väg och sedan hade jag blivit rik som fan och genast köpt en egen ö.

2008-11-19 @ 11:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0