tjärra dagboksinternet

Att ställa väckarklockan på sovmorgonen för att bege sig iväg för att tänja lilla kroppen är inget jag pysslar med i vanliga fall, men idag var det tydligen dags. Kände bara för att göra något åt min stelhet.Jag kan inte gå runt och känna mig som en gravid tegelvägg. Det var en blandning mellan yoga, tahi chi och pilates. Jag var iiiiiinte vigast i gruppen kan jag lova. Somliga snörde benen fem varv runt sin egen skalle och kunde vika ihop sig totalt. Själv var jag mest nervös att släppa iväg en rökare när jag knyckalde ihop magen på det där viset. Men det gav ändå en viss mersmak. Inte mist då passet var över och jag bastade lääänge. Tyvärr kom jag inte ihåg badkläderna så jag fick inte äntra ångbastun men nästa gång då jävlar. Sedan då jag tänjt klart och bastat och allt möjligt så cyklade jag en sväng förbi affären och handlade god mat och åt som en dumjävel då jag kom hem och tog en tupplur under varma filten på 30 minuter. Sen fick jag kaffe av mig själv för jag är så snäll. Nu ska jag snart pallra iväg mig själv till jobbet och tjäna lite pengar. Sy knappar ska jag göra. HÄPP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0