penna som man kan sudda bort

Röjjig helg. Jag har visst festat tre kvällar på raken. Inte konstigt att det blev segt igår och jag inte riktigt kunde få igång någon hjärnverksamhet. Inte lätt att vara jag. Först blev det bananflugor och barnpassning (och en satans massa guitarhero för jag är besatt) sedan blev det gymnastik och fuldans och sedan blev det mest bara youtubande. Egentligen gillar jag inte när det körs igång på en fest för alla blir så passiva. Jag firade även min fasters ex som fyllde 50 år. Jag fick smörgåstårta som smakade död och förintelse för den var full i leverpastej och purjolök...PURJOLÖK!!! Är de dumma i hela huvudet? Nästan så att jag ska snöra ihop en egen och visa hur det ska gå till. Inte för att jag någonsin baket en sådan..eller vad heter det att man gör? Konstruerar kanske....för man bakar ju inte särskilt mycket då allt redan är färdigt och bara ska pryttlas ut i olika lager. Sedan blev det slutgiltigt adjö till stugan. Stängde av vatten och allt möjligt. Jag klippte även gräsmattan för första gången sedan jag gick i högstadiet. Det är mer än 10 år sedan. Det brukar vara storebrors jobb. Värmen är nästan helt avslagen men inte helt. Ett mycket vist beslut eftersom vi planerar att fira nyår där ute i skogen. Kan bli exakt hur mäktigt som helst och jag måste ge mig ut och köpa facklor. Säljer man fortfarande sådant eller var det mest på medeltiden? Jag kanske får bygga en. Hur svårt kan det vara?
Det var även roligt att träffa alla kusinerna (typ de som räknas i alla fall) några har ju föredragit att förbli främlingar hur mycket jag än påpekat släktskap. Egentligen är de ganska dumma i huvudet och förtjänar könsherpes.
I alla fall får helgen tio poäng av tio möjliga i rolighet.
Såja! Klar!!!!

Kommentarer
Postat av: Gustav o Sofia

Jo tack för helgen! Purjotårtan retade den bakfulla kräkreflexen rättså ordentligt. Jag KAN inte spy på en femtioårsfest där det inte serveras alkohol, tänkte jag. Det gick bra.

Hursomhaver, roligt att träffas! Vi ses nästa gång.

2008-10-01 @ 22:08:12
Postat av: Emman

Hej sötisar! Jag gillade att räffa och mingla med er. Ni rockar fett. När jag fyller år ska jag bjuda på grädde och purjolök och sprit så folk FÅR spy. Det borde alla gilla. Nu ska jag på jobbet iklädd min nya klänning som är svart och rödrandig. Japp!

2008-10-07 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0