sjunger falskt stilla natt

Vet ni...jag är trettio år nu (trettio + som min käre pojkvän brukar insistera på) och det är inte förrän nu jag sett Sunes jul. Mycket dumt av mig att inte kika på det förut. Rudolf är min idol. Garvar tills jag börjar hosta och lungan försöker smita ut igen. Denna förkylning jag har nu är sen segaste någonsin. Det värsta var när bihålorna ovanför ögonen blev ansatta och jag trodde på allvar att huvudet skulle sprängas. Jag räknade timmarna till jag fick ta nästa tablett. Idag är det andra bullar. Medan kroppen satt in överväxeln på snorproduktionen så kämpar huvudet febrilt med att putta ut det genom alla öppningar. Sådärja. Nu har väl alla fått en ungefärlig bild av hur jag har det. Jag får mycket gjort på filmfronten. Hinner beta av många gamla godingar igen. Nightmare before christmas och så. Spelar även kopiösa mängder med tv-spel när jag inte måste ligga. Har dessvärre lyckats tappa bort koi fisken i mini ninjas. Jag skulle fiska fast den men den smet och nu är de bara jävla borta. Bugg i spelet? Jag vill dock ja spirit tracks NUUUUUU omedlebart genast. Men fan heller att det händer. Släpps väl i Sverige lagom till sen. Hatar sen. På grund av mitt tillstånd är jag inte direkt någon fashionista. Jag luktar dessutom svett. Mina mjukisbrallor är täckta med ostkroksavtorkningar. Mina näsdroppar är ute i bilen och det är trehundrafjorton mil till parkeringen. Jag är ynklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0