melodies of life

Varning utfärdas! Jag känner mig trevlig och gosig och kärlekskrank. Därför kommer följande text att handla mest om sådant. Alla som bara gillar strypta kattungar och rape games får väl läsa aftonbladet istället. Cuz here I go.

När jag blir stor ska jag bli kär. På riktigt. Jag ska sluta tro på uppvaktande ord och endast lyssna på tigande handling. Den här gången vill jag ha allt. Halvmessyrer kan dra åt fanders. Det ska inledas med fnittrig högstadiecrusch när man knappt vågar titta den andra i ögonen. Än mindre röra vid honom.
Hmm..ja..jag har i alla fall starten förberedd. Resten har jag inte klurat ut än, men det kanske ger sig om man får en kunglig början. Bla bla bla...jag är så satans ovan med romantiskt shit.....nä jag menar romantiskt skrift...romantik. Jag måste gå kurs. Jag kan inte. Blä men jag försökte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0