I am the God of konstiga meddelanden

För några dagar sedan ville en Angelica ha min mail för att kunna skicka en inbjudan till Hannas fest. Jag känner två Hannor men ingen i samband med någon Angelica för jag känner ingen sådan. Tänkte ett tag skicka ett konstigt svar men....lät bli. hähäh. Igår fick jag ett sms med meddelanden"vem?". Jag hade lust att svara. "Nä jag lovade att inte säga något men...Anna. Det var Anna som gjorde det....med en kandelaber i biblioteket". Även denna gång lät jag bli. I morse hade jag fått ett mail av en mäklare som skulle ha visning av min lägenhet och ville ha nyckel. Jag befinner mig redan mitt uppe i visningar och försäljning och tjofaderittan så det meddelandet hade inte heller kommit rätt. Men de måste ju hamna någonstans så varför inte hos mig. Tänk bara om någon blir utan inbjudan till Hannas fest. Trist. Idag har jag roat mig med diverse konstigheter. Jag drömde att jag var uppe och fikade med killen i morse så när han väckte mig för att pussa upp mig så tyckte jag det var råkonstigt. Poletten har en lååååång väg att trilla på morgonen. Sedan kom jag igång och skulle tvätta. problemet är bara att det luktar död och förintelse inne i den här tvättstugan. Golvet är så fullt av dammråttor och tvättmedel att det är som att gå utomhus på en barrig stig. Jag suckade men kavlade sedan upp armarna ( på min väldigt chicka tröja jag hade på mig) (den var gul) och började städa. Det perverst roliga när det är så jääääävla dyngigt är att det snabbt märks skillnad. Någon äcklig satans brud hade lämnat sina ruttna trosor på golvet så de snörde jag. MOUAAAAAAHAHAHAHAH!!! I am also he God of evil throwing away of panties. Juppz. Passa er era lata jävlar. Det gör mig faktist inget om någon blir sur över att de måste fiska upp skiten ur soptunnan. Ligger de kvar på golvet i flera dagar så är de skräp å därmed basta. Efter detta och skurande av golvet blev det genast lättare att andas där. Skumt.
Ja det var allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0