Ensamt majestät

Idag ryar jag på mol allena då killen börjat praktik. Sen när han slutar så börjar mitt jobb och när det slutar imorgon så har han redan farit igen. Det känns som att man kommer att hinna sakna varandra nuförtin.
Idag ska jag iväg och möta en mäklare för att se vad han har att säga om mina försäljningscanser. Jag tror de är skyhöga. Alla vill bo på mariehem. Idag får modetipsen sjå sig lite för jaghar inget mode just nu. Om man inte hittar något man vill ha på sig så måste man låta bli. Snart kommer inspirationen flödande å då jävlar blir det kläder. Imorgon ska jag ta en spruta som ska skydda mig från sjukdom. Egentligen har jag inget emot lite sjukdom. Får jag ha feber ett tag brukar jag jubla och sen rakst bädda ner mig med film, filt, godis (ja allt som påskyndar ett tillfrisknande helt enkelt) men du får inte ens den här flunsan något grepp om mig. Jag får njuta av sviterna av sprutan istället. Jag har hört att man blir krasslig av den. I aftonbladet stod det idag att en tjej började gå baklänges efter hon vaccinerades. Allt som står där är 100% sanning. Lattjo att traska baklänges. Nu ska jag vara nyttig. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0