Jag och ängrarna

Idag tog jag på mig moderiktiga kläder och tjaffsade iväg till jävla mariehem för att träffa upp en fotograf där. Nu var det inte min utstyrsel hon ville föreviga, även om man lätt kan tro det, utan det stället jag har mina möbler på. Det ska säljas nu. Det är ganska intressant att iordningställa inför en sådan plåtning. allt personligt ska bort och då rymmas i garderober och lådor. Mina lådor var fulla med fläskängrar så jag ville inte stoppa något där. Ett skåp som jag brukade ha bak-shit i trivdes de extra mycket i. Jag kikade ner i en påse grahamsmjöl och kunde snabbt konstatera att de bodde även där. Jag tog ba sopsäcken å pula smockfullt. Det kröp i kroppen på mig (av äckel). Jag hann även dricka många koppar kaffe för klockan där var på sommartid. Hemma igen vid 13 och känner mig helt slut. Jag vet inte om det beror på sprutan jag tog igår eller av träningsvärk. Jag boxades med imaginära fiender igår. Jag satt en halv dag igår och var nervös för sprutan också. Man kan ju dö av sådana. Väl där inne frågade kvinna om jag tyckte det var otrevligt med sprutor och när jag sa "ja" så sa hon "nu har jag redan stuckit dig". Jag hann inte med. Hade jag varit barn hade jag kunnat grina i efterskott, men vuxna gör sällan sånt.
I eftermiddag ska jag och killen kika på lägenhet igen. Vi fick inte den förra. Sedan vill jag även hinna iväg till rolig affär och ge mig själv en 30-års present i form av nintendo dsi plus pandoras ask spelet...för så tror jag det hette. Så sen när jag jobbar trehundraelva timmar i helgen så kan jag spela som faeeeeeeen. =)
Kaffe?

Kommentarer
Postat av: svägersk

ahh kuuul! det där pandora är typ som det där jävla puzzelspelet vi ha va? om du ha spela det...det va kung iallafall! vi ska titta på lägenhet imorgon lix! jag vill inte leka med dina fläskänglar ba så du vet...

2009-10-28 @ 14:30:43
URL: http://fridelinus.blogspot.com/
Postat av: Emman

har ni det?!?! Det verkar underbart. Vi tackade just ja till en fyra på carlshem. Granne med en lägenhet jag redan bott i en gång. Vars ska ni kika denna gång?

2009-10-28 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0