klassisk musik med synt-trumma

Det behövs för att komma igång. Jag satt och hade panik och ångest över att jag skulle vara tvungen att baka idag. När jag kände efter riktigt ordentligt kunde jag konstera att jag inte såg fram emot det. Men så drog jag fram elvisp, måttsats, kakao och annat smått och gott och helt plötsligt var det roligt som fan och jag massproducerade onyttigheter. Jag hr kommit på en egen kaka eftersom jag är ett lataschle. Jag har en vän som skulle baka kakor när hon var liten. När hon upptäckte att det inte fanns bakpulver så tog hon hallonsylt istället för det är ju smaskens. Sedan räckte inte oken till gräddning så de fick åka in i skafferiet istället. Inte riktigt så gick det till nu, men det hade i alla fall kopplingar till hallonsylt. Så idag när jag bakar måste man ju ha ordentligt med mode på sig så jag dressade på mig mjukisbrallan (de svarta) å sen ett linne. Linnet är chickt och går i svart och rött omvartannat (det är således randigt). Frillan orkade jag som vanligt inte göra ett skit åt men eftersom jag skulle gräva i bunkar med smet och inte ville krydda med hårstrån svängde jag snabbt ihop manen till en svinrygg med utströdda diamanter som gnistrar och så..eller vad vet jag. Jag kan inte se där bak.
Har jag sagt att jag ska flytta till ett palats? Det är så stort att det finns rum som jag inte vet vad jag ska kalla dom. Vardagsrum är ju givet, även kök och sovrum MEN det finns fler rum än så ( och då menar jag inte hallen). Jag får börja dansa snoa eller skaffa 50 katter eller spela warhammer eller bygga modelljärnvägar ellerproducera ungar eller bli konstnär eller bara ha skumma saker där som ingen fattar. Ett uppochner rum hade varit skoj. Skräckrum? There is no end to the possibilities. Stavning på det. Hmm..engleskan har som trillat bort en stor jävla del. Förra gången jag bodde i ett palats hade jag en snubbe i ett rum som satt och sjöng Manowar. Så kan man också göra. När man bor i ett palats måste man ha prins eller prinsesskläder. Hur ser töckena ut? Kanske hellre jag är troll eller annat moster som också håller till i palats.
Imorgon fyller jag 30 år. Hurra för mig. Jag firar på jobbet. Ska ta med mig en kaka som jag äter så fort jag vaknar imorgon. Jag hade GRYMT svårt att komma över det här att mamma, pappa och bröderna inte kom in och sjöng för mig på morgonen när jag flyttade hemifrån för första gången. Nu får jag allt sjunga själv bäst fan jag vill. Här svammlas det i sinne i alla fall. Nog nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej

2009-11-01 @ 04:41:08
Postat av: Emman

Joj!!

2009-11-01 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0