Modeblögg

Märkete just att jag matchat mina mjukisbrallor med örhängena. Det beror på att jag har en gul fas. den fasen har varat fasligt länge. (thiiihihihi ordvits). Någon gång i början av sommaren började jag spana extra länge på allt gult. Post its och äggula och klassiska blyertspennor. De är dock hemskt komplicerade att ha på sig men det måste vara värt ett försök...för någon. Jag beordrar er underlydnade nober att testa och sen rapportera till mig..eller låta bli. Ja ba "whatever". Bokade fika med polare igår. Det är så man ska vara. Även om man inte träffats eller pratat på trehundraelva år så får man inte pika på det. Det är bara att hänga ändå. Ingen har ett så intressant liv att man måste hålla sig ajour vareviga dag. Inte ens jag...tro´t eller ej. JAg har fått stjärten smiskad i spelet Citadels. Jag var djävulusiskt obra och fick inte till strategischwungen förrän på tok för sent. Jag spelar med en annan spel grupp än en annan spelgrupp eftersom en annan spelgrupp har kommit in i akt tre av det evighetslånga spelat complete masks of nyarlathotep. Evighet på grund av att vi jobbar så jag och pöjka. Ibland brukar vår SL hurra när vi lyckas bestämma oss för att gå in i ett annat rum i spelet och inte spendera tre spelträffar på att undersöka en hög med damm i ett hörn i ett av trehundra rum. Tja...så på ett ungefär. Igår spelade jag även guitar och låtsades vara en av Beatlarna. Det är jävla massa roligare än rock band 5 än så länge. Låtarna på det bajsspelet är under all jävla kritik. Så extrem dynga. Jag kobinerar härmed denna extravaganta modeblögg med en spelrecensionblögg. Så nu ska jag spela okami så ni vet hur det är. Förresten skulle det ju passa ypperligt om alla gav mig pengar så jag kan köpa fler spelkonsoller. Skulle passa mig så bra med ett PS3 då heavy rain endast skulle släppas på den bajskonsollen som jag inte har.
Inte det?! Nähä. Dra satan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0