Så får man inte göra. Det är inte bra. Om-pa-pa.

Ja det var ju det jag visste. Min modeblogg gör stordåd. Folk har lovat att följa den slaviskt och så vidare. Så de människor ni träffade på stan idag och som hade kläder på mig har mest troligt fått tips och inspiration från denna blögg. Idag har jag haft mystema på mina kläder. Tofsar på sockarna (som ska vara tjocka). Stickade och så. Det är bara att sätta morfar eller farmor eller vem höckena det nu är som är stickduglig i släkten i jobb. Personligen har jag givetvis testat på detta och förvandlade således mamma s påbörjade socka till ett skatbo. Bredvid i soffan satt lillebror och handarbetade även han. Den lille pojken. Han broderade en apa i en liten cirkel. För att förtydliga borderade han även en text som löd "en apa". Man får inte vara dum liksom. I alla fall tyckte jag inte om att producera sockar. Jag brukar dem hellre. Sen en stickad kjol och en skjorta. Skjortan tyckte en tjej på lampaffären var snygg. Alltså...tjejen på affären tyckte skjortan var fin. Hon vill nog ligga med mig, men det får hon inte. Men nu har jag tvättat mig och därför bytt kläder. Min mamma har sagt att man gör så. Annars luktar man smuts. Därefter är det black som gäller. Allt är svart som min själ (som inte är svart) förutom mina tofflor. De är bruna. För att knyta an till mystemat jag haft idag lyssnar jag på Lionel Richie och kommer på koreografi som ingen mest troligt någonsin kommer att få se. Ingen större förlust. Den enda som kommer ihåg min vackra dans är lillkusin SOM SKA BLI MAMMA!!! Den bäbisen kommer mest troligt att bli sötast i värlen för där längtst inne i bäbis-stackaren finns det avlägset (fast inte såååå jävla avlägset ändå) släktband till mig. Mest troligt kommer den inte att få heta Emma. Dessutom vet jag inte ens vilken ras det är på bäbis än. De där med framstjärt eller de där med slang...eller en av bägge...eller...nån av ingen. Men det vore värst.
I alla fall.....mode.
Imorgon bör alla ha på sig nått som ser fräscht ut. Lite så där kitchigt kanske, med lite leopard eller vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: john

Best. Fashion. Blog. EVER!!!

2009-09-19 @ 20:45:11
URL: http://accordionaction.wordpress.com
Postat av: Emman

Jånn: Mantackar. Jag kan förstå att folk iirade runt som yra (och väldigt omodiga..eller omoderiktiga) höns innan jag gav dem svar. Förresten..när börjar akt tre?

2009-09-21 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0