Ja unn mä

Idag har jag helg efter flera timmar jobb på de dagar som alla andra fick vara ledig på. Hejja. Firar rejält med att klippa frisyr hos en äkta frisör. Nä det blev ingen tjolahoppsansa-frilla med spret och lugg och snesvajhår. Snarare tvärtom skulle jag  vilja påstå. Jag har sällan varit så söt som jag är nu med pagefrilla. Jag brukar sky den som elden då jag sr ut som 12 i den. Nu när jag är trehundraelva år i verkligheten så gör det inget om jag ser ygre ut i håret..eller..ja så. När jag ändå var i lyxartagen så unnade jag mig nya mjukisbyxor. DET är flärd på hög nivå och även mode...som jag är bra på som fan. De är grå med kardborreband på fickan. Lila glitter dessutom. ÅH!!! Det är ju för fan märkesbrallor. Nike. Fett! Jag har alltid full koll.
Igår var jag och älsklingen och två underbara människor och kikade på kattutställning bara för att jag fick för mig att det skulle vara najs. Det var det också, men...det känns lite skumt att titta på djur som tvingas sitta i små burar där de egentligen inte vill vara bara för att en tant eller farbror sen ska klämma på dom och ge rosett...eller låta bli. Lätt coolast var de katter som sov i kisslådan. Lönt att kliva upp lixom. Finns ändå inget att göra på mina 1 kvadratmeter. Efter kattäventyr ville vi ha mat men det är jävlar inte det lättaste i Umeå stad på en söndag. Folk ska hålla sig hemma på vilodagen (sa Gud typ). Inget är öppet förutom Bishops som faktiskt bjöd på mat...eller...bjöd på mat man fick köpa. Jag grät iochförsig inte för deras hamburgare är divine. *infoga bild på smarrig hamburgare här*
Idag lekte jag också tant och ivrade över ett gäng penséer som jag ville ha. Olika färger och sånt. Det gör mig glad och glad vill jag vara. Därför köpte jag töckena blommor och stoppade ute på balkongen.
Sista lyxpinalerna vi införskaffade var smaskiga öl av olika slag. Står på kyning till framtida fylleslag.
Det var allt. Ikväll ska det dansas i de nya byxorna. Måste ju kolla om man blir snabb i dom. Ny vattenflaska också...gamla luktade illa. Gammtrut typ. Diska är för loosers. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Nike har barnarbetare. Om du kände att då du mådde bra tänkte j ag bara hindra det lite. ;)



Ghandi är vällan öppet på söndagar? Brukade vara det. Men du verkade ju nöjd med din burgare, och helt seriöst, en god burgare, det är faan inte att leka med! 8)

2010-04-19 @ 16:02:43
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Åh..du regnar på min parad. Vad ska jag nu göra med brallorna? Fan. Ghandi....finns det än? Fast jag gillar bara sushi från töckena del av världen. Indiskt och asiatiskt imponerar inte på mig.

2010-04-19 @ 16:57:44
Postat av: fredrik

Nänu! Ghandi är fan god skit. Det är för övrigt en av få restauranger i Umä jag gått på. Och betalat själv. Så det är bra priser även. Jag är ju snål. Men. MEN. Ghandi är göda. DU imponerar inte på MIG. 8)

2010-04-19 @ 17:14:55
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0