Yaki Da

Kom någon ihåg dom? Låter är inte så bra. Sjunger konstigt tycker jag. Det är i alla fall den låten som spelas nu i mion nostalgi lista på det där kända musikspelningsshitet. Förutom det är jag sjuk och ynklig. Hostar och snorar och igår var det skön/skum feber som regerade.
Jag spelar ett grymt beroendeframkallande och försöker intala mig själv att jag inte är så insnöad. Måste hitta på något annat, men det är ju tvspels väder ute. Must resist. Hnnnng!
Har lämnat över nycklar nu till mitt gamla plejs. Jag kan sitta och vara nostalgisk om jag vill men det ids jag inte. Jag bodde inte där så länge ändå. Hann inte kännas som något hem. Här där jag är nu är ett rejält jävla hem. Satan vad jag trivs. Jag längtar hem och vill bara VA här. Ibland när jag beger mig hemåt efter en extremt pissig dag och jag känner att jag bara vill gråta, somna, slåss och dö så hinner jag i regel bara ta av mig jackan så känner jag batteriet laddas igen. Efter ågra minuter är jag människa igen och jag förstår inte vad jag var så sur över förut. Så ska det vara hemma. Balkongen vi har är helt jävla divine. Det var egentligen dumheter av mig att peta på med blommor ändå från fröstadium. Jag ids ju egentligen inte och kasta lystna blickar på färdigutvecklade blommor i butiker. Jag ska ge dem några chanser till. I den här lägenheten finns det nämligen plats för överflödiga tingestar. Kanske jag ställer dom i lekrummet. Man vet aldrig riktigt vad jag ska ta mig till härnäst. Det är ganska spännande. Jag vill sätta upp ett stort stycke typ på balkongen på väggen för att läa lite extra i hörnet där jag huserar, men det får vänta till varmare dagar. Rätt som det är så blir det FÖR varmt. Jo...tro mig. Det kommer varma dagar som fan sen. Just nu tyckte jag att regnet var ypperligt för de har sopat och dammat på vägarna så luften behöver sköljas anser jag och jag har jämt rätt.
Jag är grymt peppad på att fara på spelning någon gång snart...när nu yran är här i stan. Slagsmålsklubben är ju bland det bästa. De påminner mig om när pappa hämtade mig med bilen sista biten till stugan. Sommar och värme och älskade pappa. Må-bra-musik av högsta rang. Hänga med lillebror också. Bra shit. Storebror ska ha spelning hemma i byn ikväll men jag ska inte dit. Jag får önska honom lycka till idag istället. Kanske här på bloggen. Ja! HEJJA JOLA!!!! Rocka aschlet av allt och alla. Ha skoj!
NÄÄÄÄÄÄ nu ska jag spela hevay rain fuckers!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0