Hurtbulle

Schwajning jävla viktigt att jag går ner i vikt och håller mig i form när man har denna här PCO-S´n så vad kan passa bättre än en utmaning i stegräknartävling av sötis Frida och Nina. Det kan bara bli awesome. Köpte en stegräknare idag som jag inte riktigt litar på men knatade iväg ändå. Det finns även en sida med omvandlingstabeller man kan använda om man istället tränar core eller cyklar eller aerobicsar eller dammsuger eller putsar fönster eller har sex. Mycket bra. Så nu är jag igång med det. Även om det inte märks mycket i sifforr runt om kroppen så känner jag det jävligt mycket ändå hur jag börjar komma i form.
Hmm..har jag någon passade bild till detta? Njä..fukk itt.

Kommentarer
Postat av: fredrik

Jag hejjar på dig! You go girl!

2010-12-04 @ 19:12:07
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0