Jag regerar och är härskarinna över allt som finns

Dessutom är det ingen överdrift. Det är bara så att många inte vet om det än.

Igår var det världens mäktigaste dag. Jag bara måste fippla på bilden på ett träd här och få upp nån bild. Tyvärr glömde vi kameran så det är fotat med mobben, men det kan ändå vara helt ok.
Jag sket nästan ner mig när vi var där för det swooshade så jävulskt ovanför huvudet på mig och jag har i regel svårt för stora saker som insisterar på att vara ovanför mig såsom helikopterplattan på sjukhuset, vattentornet på mariehem och nu även dessa magnefika tingestar. Det roliga är att det låg blad och pryttlar till ytterligare bestar så det kommer flera och då ska jag dit igen.

Förutom det kom världens roligaste sms idag från en kille som undrade om det var roligt att umgås med någon i sin egen ålder äntligen och att det var så roligt att äntligen träffas i verkligheten samt att han faktiskt fått mitt nummer från facebook för länge sedan och därför absolut inte var någon stalker. Aaaaaaasgarv. Så jävla busted. Det är exakt stalker han måste vara. Ännu en som vill komma i kontakt med andra Emman och kikat på eniro eller dylikt. Så fel det kunde bli. Christoffer hette han dessutom. Känn dig träffad pysen!!!!!!!!

Det har regnat ute idag och ingen trivs bättre än jag då. Älsk, älsk, älsk, älskar regn. Vi tog en promenad i diset. Roligt med glajjer i sånt här fjös regn för helt plötsligt ser jag ingenting.
Nu på kvällen har jag hunkat kaffe och petat å med mobilen. Det är fan stora grejer för att vara jag för sånt brukar jag inte ge mig på. Men nu är det både ny sms signal OCH ny ringsignal. Inge jävla lady gaga eller sånt dravle utan tv-spel så klart. Zelda i mitt hjärta!

I fredags (bara för att hålla mig till en okronologisk dagordning) var det polare över hit. Vi lirade brädspel och jag fick dessutom vinna i ett. Jag regerar och härskar och även andra synonymer.

Nä nu ska jag ge mig på knappen med ett träd. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Emman

JA KUNDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-25 @ 19:14:40
Postat av: höjje'

Så jävla KING!



ore queen.



;D

2010-07-25 @ 22:01:30
Postat av: fredrik

Grattis!



Du har vunnit en kaka! 8)

2010-07-26 @ 17:44:07
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Felix

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

2010-07-29 @ 15:20:48
URL: http://idiotenstankar.se
Postat av: jöjj

för det första: vad vill jag med 700 unika besökare till? bara det gör mig skeptisk. har aldrig tänkt klicka på idiotenstankar, EVER!



:)



Hör där, Fågel Felix!



och hör SEN!

2010-07-30 @ 21:19:53
Postat av: Emman

Ja det där har jag inte sett förrns nu. Det blir inget klickande nånstans. Min blogg är bara för dom som hittar åt den helt utan reklam och töckena...ja..det är Jåjj å Deg å Sofia och Fridelinus med andra ord. Skål karbinhakar!

2010-07-30 @ 21:37:52
Postat av: ja konstigt

vad är klockan?:



http://www.klockren.nu/

2010-08-01 @ 05:13:35
Postat av: jöjj

SKÅL! (i efterhand, si sådär lämpligt lagom tid sen före!)



:)=

2010-08-12 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0