Cheerleader Emman

I helgen ska det vara trixhelg på IKSU. Tack vare mitt jobb har ju jag guldkort där (mouuaahahaha fuckers) och brukar traska dit med jämna mellanrum. (ibland ojämna bara för att jag har dålig karaktär). Dessa pass var extra trixade. Dedikerade till Michael Jacksson eller...Zumba tror jag att jag läste också. Sen var det passet aerobics dancebattle. Där känner jag direkt att jag ska vara med. Man kan tro att jag har fördommar (och det har jag också) om majoriteten av brudar som dras till aerobicsdance passen. Många sminkar sig innan de ska in och svettas. Många har nya kläder och sitter tajt som fan. Många har hästsvans. Många ylar i kör och klappar händerna när instruktören säger till. Många ylar ännu högre när instruktören frågar om de vill köra en final låt till och skippa stretchningen. Så ser majoriteten ut och så är det bara. Sedan finns det undantag och dit kan undertecknad sålla sig. Jag sminkar mig absolut inte för att fara och svettas. Jag gillar mjukisbrallan bäst. Urringat hatar jag. Håret är för kort för hästsvans ( i alla fall en som vippar) Jag gillar inte handklapp på kommando och jag gillar stretchningen och anser att den är pissviktig. Att få battla i aerobics dance innebär (i min fantasi) att man får dräma till de där förstnämnda tjejerna och säga till på skarpen att de ska bete sig. Vore det inte underbart? De slår ju givetvis tillbaka och tycker att jag är dum. Annas hade det inte varit någon direkt battle. Men eftersom de är rädda för att svettas, trassla till håret, bryta nageln och tappa koncentrationen så att plutmunnen plattas till så vinner ju jag med lätthet. Det kan med andra ord bli ganska intressant på fredag. Nu är det mest troligt att det inte blir så där dock. Snarare så att det är två instruktörer och horden med skuttande folk delas på två så de är mitt emot varandra och så skuttar man vidare. Så gjorde även jag i mina forna insruktörstider. Tiden får utvisa helt enkelt. Borde inte glansiga spandexbrallan komma tillbaka snart förresten? Allt annat gör ju det. Blåmetallicspandex hade jag och tyckte dessutom att de var helt ok på tjusighets skalan. Nu klär ju jag i allt så jag har det ganska lätt. *misslyckas tyvärr infoga självtaget snett-uppifrån-taget-kort-med-plutmun-och-oavsiktig(yeah right)-urringning-iförd-blå-metallicspandexbyxor.*
Det var det om det. Äre det nått så kan ni fråga.

Kommentarer
Postat av: fredrik

hahaha



Mycket bra uttryckt! Kill em all I say!

2010-03-17 @ 11:21:19
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Jo du Fredrik. På fredag ska de få spö de små tjejerna. De kommer inte att fatta what hit them (för att vara lite lagom internationell)

2010-03-17 @ 11:36:24
Postat av: fredrik

från och med nu, are I am internationell. For satan!



And the småtjejer, do not forgett to ge dem till Joy!

2010-03-17 @ 14:30:10
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: fredrik

Läs det här!



http://missbesserwisser.blogspot.com/2010/03/ideologi-rut-och-kvinnosyn.html



Jag är fan impad av människan. På ett... annorlunda sätt. Hon måste ju sakna... ja, ifylles av Emma.

2010-03-17 @ 22:52:34
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

All the småtjejer borde give it up for Joynathan. Word! (jag är även gangster). Ska kika side now. Missbesserwisser minsann

2010-03-17 @ 22:56:27
Postat av: Emman

Jaha ja. Helvetet sicket svammel. Ni körde fast helt i sexköp och struntade i bajssexet. Det väsentliga. Typiskt.

2010-03-17 @ 23:03:08
Postat av: fredrik

Jag är äcklad. ok? Bajs har inte med sex att göra.



Men en bra fråga som jag suger på är: om man köper sex, får man bestämma själv vad det ska vara för slags sex? Typ som en maxmeny. Jag tar lite vagina, anus och plusmeny d.v.s kiss. Jag vet inte. Kan man? Hur funkar det?

2010-03-18 @ 08:10:45
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: fredrik

Och eftersom du ändå tjatar om bajs.



http://www.myspace.com/faecaladdiction

2010-03-18 @ 10:17:29
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Jag vägrar gå in på den där sidan och kolla. Huvvaligen. Bajs är inte att leka med. Jag tror att det kan vara lite som en maxmeny när man beställer. Det är ju som en tjänst kan jag tänka. Har du läst porr, horor och feminister av Petra Östergren?

2010-03-18 @ 13:03:53
Postat av: fredrik

Nej. Jag har inte läst. Är det bra?

2010-03-19 @ 09:34:13
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0