Heureeeeeeka!!!!

Jag och Archimedes (fast han var nog lite smartare) men jag gillar hans uttryck. Jag har en underbar kväll här. Har just suttit och skrivit dagbok i skenet av min famarmade kandelaber. Känns lite som att åka tillbaka i tiden. Har dessutom haft ett glas gott, rött vin bredvid mig. På vardagsrumsbordet ligger ett pussel som just lagts färdigt. Imorgon vid 12 skriver jag kontrakt på försäljning av min lägenhet. Jag har varit beredd att pruta bara för att bli av med den och helt plötsligt blev det budgivning. Det krävs bara två för att det ska trissas upp liksom. Går försäljning igenom ska jag börja kasta blickarna mot Genua. För många månader sedan såg vi ett program om en kyrkogård med massa stenstatyer späckade med deteljer. Dit vill jag. Dit och Österrike och Edingbourgh. Alla. Jag reser inte särkskilt mycket eftersom flygplan gör mig stel av skräck. Hatar skiten.
På måndag ska jag hänga med underbara snälla Agneta. Vi har varit vänner sedan urminnes tider och hon är som systern jag aldrig fick. Jag ser fram emot det med andra ord. =) Det som är bäst med henne är att hon är äkta. Rejäl jävla tjej liksom. Hejja hon.
Det bara sprutar av må-bra shit nu och jag surfar på vågen. Ids inte räkna upp allt för det angår inte alla, men det är KUNG!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Fan, man får för sig att det är jag som har skrivit. Jag fattar ingenting. 8)

2010-03-29 @ 10:19:27
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Jag bara räknade upp saker som var bra och gjorde mig glad.

2010-03-29 @ 11:28:12
Postat av: fredrik

JAA!



Då kommer jag och förstör allt med en dum fråga.



Jag kryper tillbaka bakom stenen vilken jag kom från och så har du en sak till att bli glad för heheh



FÖRLÅT!

2010-03-29 @ 22:11:48
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Farbror Fredrik. He gör inget. Ibland är jag lite väl vag i mina formuleringar. =) Jag firar idag också. Mamma har opererat bort en (ett?) enorm(t) myom. Stor som en honungsmelon. Hon mår bara bra nu. Ingen fler familjemedlem får dö nu tycker jag.

2010-03-30 @ 14:22:18
Postat av: fredrik

Inga fler får dö!



Måste kolla till dottern i badet...



ok Hon vattnar sin trädgård i badkaret. Jag får hoppas att de omnämnda brudarna håller sig krya. Kännes det fel att kalla din mor för brud? 8)

2010-03-30 @ 18:25:50
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Emman

Haha. Nädå. Mamma kan gott få bara en brud. Jag hoppas tillochmed hon skaffar sig en ny karl efter pappa nu. Hur ser en badkarsträdgård ut?

2010-03-31 @ 11:44:39
Postat av: fredrik

Jag vet inte. Men den såg hemskt fuktskadad ut... Men inga växter såg jag. 8) Barn! De är roliga. Jag har blivit så där jobbig som en pappa kan bli. höhö

2010-03-31 @ 18:16:16
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0