hejhejhejhejhej

Jag borde kanske skriva om något annat nu är denna där sjukdomen jag fick reda på att jag hade. Jag äter iochförsig en medicin nu som gör att jag mår förjävla illa och har huvudvärk och på det har jag haft förkylning...men nu har det gått 12 dagar (så många som jag ska käka medikamenter på) och imorgon är en annan dag än idag. Då ska giftet rensas ut ur kroppen igen. Inte lätt detta...men det går.
Jag känner mig inte lika illamående och huvudvärkig när jag rör på mig så det är promenader som gäller. Jag pratade men en vän nyligen och hon har samma shit som jag och hennes doktor sa att PCO-S hade minskat rejält med viktnedgång. Hejåhå....bara att röra på fläsket med andra ord. Fick peppande ord av mamma idag också. Det ska fan i mig gå.
NOG om det nu.
Det är fredag och det vankas gomatn´här. Jag har bakat smarriga grötbröd och huvudvärkstabletten börjar göra verkan. Sweeeetness!! Imorgon ska jag prova på yoga. Hur jobbigt kan det vara liksom? Jag hade varit mycket mer på pilates men de insisterar på att man ska sitta å svaja på svanskotan hela jävla tiden och jag är inte byggd så. Det gör ju ont i stjärten. None of that.
Jag har laddat min mp3 med så jävla bra musik nu. Det är märkligt hur BRA jag är hela tiden. Jag älskar fan mig.
Nä....nu har ni fått ett mer peppande inlägg än sjukdomsinlägget. Här får ni en bild också.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Jag läste för att du bakat grötbröd med huvudvärkstabletter. Inte gott.



Jag hoppas du blir frisk snart. Jag unnar inte sjukdom till någon. FÖRUTOM: Möken, Fredrik Reinfeldt... Alla moderater. Och så vidare. 8)

2010-11-13 @ 10:06:11
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

jää..jag skulle vilja tillägga homofober och rasister på listan. Jag tål dom int.Jag får öl nu och då blir jag frisk.

2010-11-13 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0