Känner sig mogen för hiphop

Dammade av gamla lars vegas idag. Dom är bra. Det är en ENDA jävla konsert jag någonsign skulle vilja fara på. Alla andra band vill jag inte fara på lika mycket. Å så är jag.
Efter att ha jobbat ännu ett pass idag kom jag igång ordentligt när jag kom hem. Jag bakar, dammsuger, letar min gamla mp3-spelare, dricker kaffe, blöggar, hittade fina armband i gammal låda OCH spelar lite spel och lyssnar på larsvegas. Bästa versionerna av så många låtar.
Imorgon blir det härj i stugan som vanligt. Vintra till ordentligt där sen är det fanimej färdigt för i år. Jäklarns alltså. Sen på kvällen...imorgon..ska vi hänga med Agneta och Daniel igen. Hon berättade just att hon införskaffat lakritspipor. Jag vill dit. FAtta hur gott det är.

Fast....alltså..jag tappade liksom farten här nu. Jag vill inte skriva mer. Måste jag det? VILL INT!

Kommentarer
Postat av: fredrik

http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html



Jobbig läsning.



Rösta!

2010-09-17 @ 18:52:56
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0