Skyll ER själva!

Nu kommer bilder. Jag har fotat å varit duktig. Kom på att det är ju faktiskt en modeblögg det här så jag fotade mina kalasbyxor med blommor på. De såg ut så här

Kolla noga så ser ni moderiktigt nagellack på tån. Råvackert. Jag får säkert ligga ikväll.

Jag gick ner på stan och köpte fil, skummgummi och en deodorant jag kan använda utan att krackerlera och sedan pysslade jag med detta:
Det ni ser är hur jag gräddar stompa. När jag och killen varit ihop i två lite mer än en månad...eller...typ hängt...i lite mer än en månad var det dags för han att fylla år. Då bakade jag bland annat stompa åt honom. Han blev glad så jag passade på att fråga chans. Han sa ja. I stort sett gick det till så. Kanske lite förkortat. Eventuellt.

Mamma ringde och ville ha skummgummi till soffan för det hon har var ruttet. Hon berättar då att ett av Nördis äldsta hus har brunnit ner till grunden idag. Kolla vk.se om ni vill kika. Så sorgligt tycker jag. Jag tror ingen kom till skada och det kanske är huvudsaken.

Nu ska vi iväg till svärföräldrarna och tina upp gammvolvon i deras garage. Det är lustigt hur en bil har fyra dörrar (och en skufflucka) men den enda som fryser igen totalt ALLTID är den på förarsidan. Murphy måste ha något med detta att göra.
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0