Start wearing purple

Partylåt från storebrors födelsedagsfest. Jag borde verkligen köra lite felstavningssökning innan jag publicerar mina inlägg här. Det liknar ingenting ibland. Jag hade en sådan dag igår även verbalt. Skulle säga "kroppen" men det blev "kropen". Men jag tar för givet att mina läsare är så smarta att de kan fatta vad jag vill förmedla trots enstaka felstavningar.
Det jag vill ha sagt idag är att jag inte var så modeig idag. Pojkvännen fyndade i butik efter butik. Massa kläder för lite pengar. Själv panikhandlade jag en knippe hårspännen bara för att inte komma hem tomhänt. Det är lite svårt det här med mode. Jag gillar att titta på folk dagar som vi haft idag med sträng kyla. De flesta kan inte klä på sig. Många verkar vilja ha på sig så lite som möjligt. Det är dumheter. Täckbyxor, dunjacka, tjock mössa, feta vantar och fluffig halsduk ska det vara. Till och med min mamma kör med mössa nuförtin. Vid 60 blev hon äntligen vuxen och förståndig.
Idag var jag med om något jag verkligen avskyr också. När vi traskade förbi expert på strömpilen såg vi en stackars hund stå och skaka i snön. Någon jävla äcklig idiotmänniska skulle absolut ha med sig hunden och sedan konsumera sån jävla skitgrej. Stackars hund. Jag blev så illa berörd att tårarna rann. Om man ser en hund instängd i en bil en varm sommardag så har man väl rätt att krascha rutan och rädda hunden? Det samma måste gälla på kalla dagar. Om man ser en hund som fryser rejält så måste man få rädda den. Plocka med sig den och så får ägaren tillbaka den mot en rejäl jävla avgift. Avgift för dumhet kan bli såååå dyrt för vissa människor.

Annars har vi stora problem i hushållet här ikväll. Har just spelat klart dead space 2 och lider nu av postawesomespeltrauma. Tomheten gnager. Vad ska vi spela? kan något bli bra efter detta? Vad finns det? Medan vi funderar på detta hittade vi öl kvar från inflyttningstrettiotrettioettårsfesten och dessutom köpte vi whiskey idag. Egentligen är det inte synd om oss.
Imorgon drar jag med killen på tungt träningspass. Han kommer att älska det och mig. JÄpp! PAX!

Kommentarer
Postat av: fredrik

Gears of war. Fallout 1 2 och 3



Stava, vad fan är det... 8)

2011-02-18 @ 21:28:30
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Äh din lilla tvpspels tok där!

Lyssnar på soundtracket till fallout nu och dricker whiskey. Livet kan vara värre. Aj pråmiss jo! (på tal som stavning å töckena)God of war ska jag ju för i faen spela. Tack för tipset typ! =)

2011-02-18 @ 21:35:34
Postat av: jöjj

var dead space såååå bra? mår man lika dåligt när man spelar det som doom3?



etc.



äter jill-russel-terrier-pizza



:D

2011-02-19 @ 14:09:26
Postat av: Emman

Det var jävligt bra Jåjj. Lite drygt på slutet men ändå värt. Ettan var lite bättre dock.

2011-02-19 @ 16:30:00
Postat av: fredrik

aaah Doom 3 är bäst.

2011-02-21 @ 18:06:35
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0