Jomen hej

Inte igår jag skrev men det beror mest på att jag inte ids dela med mig av allt ointressant som händer. Eller ointressant var fan fel ord men jag ids inte babbla på om allt som händer. Det jag däremot ids babbla på om nu är lite goda nyheter jag fått. Min kropp har börjat förändras nu. Jag vågade ställa mig på vågsatan. Jag brukar sky den som elden för den ger mig i regel inte så mycket pepp. Men förra veckan var det dags och jag har gått ner 6 kilo. Yeehaaa! Jag och sambon har börjat träna något som heter punsh out och det går ut på att man boxar och sparkar aschlet av sig i 70 minuter. Första gången höll jag på att kräkas redan på uppvärmningen. Sen blev vi sjuka tyvärr och blev tvugna att stanna hemma och tråka med feber och shit. För min del resulterade det i en hel del överskottsenergi och superduperpepp. Gött!! Det känns i hela kroppen att allt är awesome.

Idag tog vi en promenad och hittade två spel vid namn darksiders och mini ninjas. Två spel man måste ha. Sen fick jag fippla lite på nya nintendo 3DS. Så jävla mäktigt. Dessutom ska occarina of time komma till denna underbara konsoll. Emma ska ha. Köpa, köpa, köpa.

Nu tänkte jag egentligen lägga in en bild på hur bra mina skott tar sig för jag odlar även i år. Petunia och Pensé. Struntar i tagetes för de var ändå jobbiga och blommade EFTER jag hade tröttnat. Dumheter.
Jag är en liten tant och tycker sånt här är roligt sådeså!

hejdå!

Kommentarer
Postat av: svägarn

DU ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG!!!!

så får man sno skott av dig då? jag tänkte låtsas att jag ha en balkong och hänga en balkonglåda på loft gången :P

fåman göra så?

2011-03-31 @ 20:07:45
URL: http://fridelinus.blogspot.com
Postat av: Emman

Tusen tack Frida. Så får man säker göra. Särskilt om du förklarar att det är jag som fått de små liven att gro ända från fröstadiet. Har vårtad dem så ömt och försiktigt. folk kommer att spilla en tår och sen tycka att de absolut ska hänga där. Japp!

2011-04-01 @ 09:04:42
Postat av: fredrik

Vårtad? Vad gör du med mina blommor? Och varför alltid skriva om det du inte ides göra? 8) Det är ju lite som att lägga sig platt.



På tal om platt, fan vad oplatt jag känner mig. Mitt nya jobb... Jag tvinga upp före morgonen. Klockan 4. Visste du att det fanns klockan 4? Jag hade fan ingen aning.



Hej! :D

2011-04-02 @ 11:20:05
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/
Postat av: Emman

Los Degos: Vadå vårtad? Njä jag skriver inte OM det jag inte ids skriva. Jag skriver bara ATT jag inte ids skriva och sen skriver jag ändå. Såaatteeeehh...jag vet inte. Ibland känns bloggning så blä. Men ibland bra. Jag förbehåller mig rätten att förbli ambivalent. Jäppz! Är det vår i stora staden stockholm nu? Nä...innan 4 finns inte. Vad gör man då?

2011-04-03 @ 09:02:22
Postat av: fredrik

Vårdad. Du får tänka på att bokstäverna sitter på samma plattts. På ett litet bord. Det blir alltid fel. 8)



Innan fyra sover människor.



Men inte jag. Jag är då på väg till jobbet, två och en halv timme från hemmet. Per tåg.



Kul... :D



Jo. Man skriver om man känner att man behöver det. Annars är det bara att skita i det. Så är det. Härligt att kunna få alla svar serverade? ;)

2011-04-10 @ 10:04:31
URL: http://fredrik-d.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0