Julhets?

Nej för i fan!
Här chillas det järnet. Lägger jag fram en julduk så måste jag belönas med en kåsa glögg för det. Jag känner endast för att pynta med tyger och belysning i år. Tomtarna får vila om de inte gjort rätt för sig. Det finns några apfina tomtar som jag fått av mamma. de ligger och chillar i blå eller grön sparkdräkt. Sen hr jag även ett luciatåg med spretiga barn som också får vara med.
jag har just införskaffat årets första julklapp också. Ett myggnät till en familj i Afrika. Via barnfonden kan man mycket enkelt knappa fram gåvor och skicka i ett nafs. Mitt tips är att komma ihåg att knappa även där när nu alla börjar bli störda i huvudet och vill konsumera som galningar. Min stackars familj får inte ett jota av mig i år. Det de vill ha för de köpa själva. Jag införskaffar hellre spontana "grattis på sista tisdagen denna vecka" presenter eller " tänkte på dig och blev glad" presenter. Lix!
Jaha....så fotade jag lite av de coola tomtarna och fina julpyntet men kameraaschlet vi har gör som din vill och det blev skitfula bilder. Dessutom hittar jag ingen sladd att koppla till datorn. Såatteh...jag är skitless och vill ha en kamera. Jag vill ha!! VIll! Vill! Vill haaaa!!!!! That´s the christmas spirit! Yay me!

Kommentarer
Postat av: jöjj

jag funderar på att få skyrim i julklapp. var tusen år sen jag spelade sån typ av spel. typ final fantasy i slutet av 90talet. om det nu är sån typ av spel. RPG. Zelda? det är hursomhelst king med nått att snöa in sig på (HA.....HA.......HA) när det är jul.



jag har äntligen en xbox. synd att tvn är så grynig så man inte kan läsa instruktionerna och vilka knappar man ska trycka på för att göra saker. det är därför jag är orolig att det ska vara svårt. att chansa på vilka knappar om det är för liten text.



jag ska få en tv åxå.



jaaaeej.



haaaej

2011-12-07 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0