Håre

Nu har jag försökt fota min frisyr i fem minuter och det har inte gått så bra så jag gör det enda rätta och ger upp. Jag har bara snygg utanför kort. Japp.
Jag har brottats med sjukdom här i några dagar. Först sambons. Pysslade om honom rejält och skötte markservicen. Den var jag aningens för kaxig och tyckte att det var häftigt att jag inte blivit smittad så givetvis blev jag kraxig och febrig och allt helvette strax efter. Men med mycket te, zyx och tabletter känner jag mig redo för banan igen. Ikväll ska jag därför ge mig på dödsyoga. har haft en veckas uppehåll ungefär. Vila, vila, vila. Hur tråkigt det är. Jag får verkligen tvinga mig själv att vila. Helt stört. Inte promenera, inte träna, inte rya hemma. Tur Dovakin håller mig sällskap...eller vad heter gubben? Skitsamma. Nu känner jag mig i alla fall frisk (PAX) och ska på dödsyoga i afton och sen basta i tremiljoner år och sen i helgen ska vi kolla på Bosse Parnevik.
Jo på allvar.
Sen bokat bord med favoritn på sån där restaurant å göra sig till. Jag har sett för mycket " Ingen bor i skogen" Vad fan ska man med raka tänder med om man inte ens kan följa med i ett enkelt resonemang?

Hejdå lilltå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0