Septembern

Ojsan!
 
Jag har visst råkat glömma gå in och kika på nya bloggdesignen och sånt. Verkar ju tjusigt. Vad vet jag.
 
Jag sitter och sörplar te efter avslutat arbetspass. Någon kollega kom aldrig och byte av mig men det fanns vikarie så mina lilla lediga dag fick fortsätta vara ledig. Det regnar ute. I mängder. SMHI har dessutom varnat för snö. Enda anledningen att varna är ju om nån ska ut och köra bil tycker jag. Annars passar det fint med snö.
 
Jag som inte ska fara på något jobb mer idag tycker att det passar ypperligt för min plan är att vila idag. Jag har tillochmed skrivit in det i kalendern som på min "to do list". Vila! Det har varit rätt hektiskt med stojig helg och massor av arbete. Några byten med kollegor och schemat blir med ens knökat. Men det gör inget. Om jag är snäll och byter när de vill så byter de säkert med mig sen när jag behöver dom. Typ i början av november för då ska jag på spelmässan i Kista igen. Heureeeeeka!!
 
September har varit och är fortfarande min lite nyttigare måndad. Försöker komma i form för att hålla besvärlig sjukdom i schak och det går faktiskt bra. Mängder av bra stöd och fina tips från sambon och två nya träningskompisar gör att jag ofta skuttar med glädje bort till träningen. Jag rockar gymmet och jag rockar löpbandet. Snart har jag nått mitt mål och jag mår grejhöjta.
Såja. En bild på det här så.
Gordon och vovven ba för att bilden gör mig happy!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0