Dumt

De där chipsen jag åt igår gjorde verkligen susen för halsbrännan minsann. Så nu sitter jag här klockan 04.59 bara för att det absolut inte går att ligga ner. Inte ens med extra kudde. Men jag är i alla fall en lärdom rikare. Dessutom visste jag att om bäbis inte härjat runt i en enmans-moshpit på dagen så kommer den på natten och små fötter rakt i magsäcken kan också göra underverk för halsbränna. Nämen jag är inte bitter på mig själv.
 
Då ska vi kika lite närmare på den positiva sidan. Klockan 04.59 är det inte lika varmt ute och jag kan leva. Det är något magiskt med tidig morgon. Bäbis härjar och mår fint. Jag har gott om tid att vila senare idag om det skulle behövas. Så det är inte synd om mig egentlligen men har man en blogg så kan man väl ändå få gnälla lite nu och då.
Så.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0