Näeeeehh

Vaknade 04.43. Då hade jag tydligen sovit färdigt för denna gång. Halsbrännan from hell, toksvettig och minnen av någon mardröm då mågot monster tagit tag i min fot. Jag tänkte " oh shit! Jag som inte ens kan röra på mig", men det kunde jag så jag kunde raskt dra in foten under det skyddnade täcket. Sen låg jag bara och led och störde sambon så jag gav upp och klev upp. Tam ti raj.
 
Sitter nu och väntar på att en arbetsgivare ska höra av sig och se om de vill ha mig som assistent på ett ställe. Känns knepigt eftersom jag inte fungerar till 100% just nu. Man ba "hej, jag kan jobba här men du måste anpassa ditt liv skitmycket för det är massor jag inte kan göra. Så! När ska jag börja jobba?" Känns inte så realistiskt men man vet aldrig. De kanske blir imponerad av alla mina personligassitentmeriter jag samlat på mig under mina 14 år inom yket. Herreminje!!!! 14 år!!!!!
 
Midsommar närmar sig (för att raskt byta ämne innan jag får livskris) och det är ju gött. I år gör vi en midsommarturné för att hinna med familjer på två ställen. Känns fint att vi inte delar på oss och firar på varsitt håll i år. Jag vill ju gärna hänga med sambon. Han är som toppen han.
 
Nä..tidig morgon utan bra sömn svammel av rang. Tror jag tar en fika istället och lägger upp planen för samtalet med arbetsgivaren inom kort.
 
Ha en fin tisdag för det tänker jag ha!
 
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0